ميوه هاي شكلاتي
 
شميم
وبلاگي درباره ي همه چي
 
 
پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 14:34 ::  نويسنده : شميم

این خوشگل و خوشمزه ها واسه بچه ها خیلی جالبه و حسابی طرفدارشون میشن..البت که بزرگترا هم عاشقش می شن..به شرطی که شکلات دوست داشته باشین 

مواد لازم: توت فرنگی موز کیوی شکلات خلال چوب بستنی طرز آماده کردن: اول بگم که اینجا توت فرنگی خیلی کمه و زودم تموم میشه به خاطر گرمای زیاد نمی مونه....به خاطر همین توت های من فسقلی هستن...میوه هایی که استفاده می کنین نباید نرم و شل باشن..برای کیوی و موز مخصوصا سفت باشن بهتره...کیوه رو برشه های عرضی با قطر مناسب می دیم...نازک نباشه ..تقریبا هر کیوی به سه قسمت تقسیم میشه..من یکی رو هم از درازا برش دادم که چون این کیوی یکم نرم بود یکم اذیتم کرد

 

زیر برشها رو با نوک چاقو یه شکاف کوچولو دادم..همینقدر که نوک چاقو رو داخل کردم و درآوردم کافی بود..تا تهش هم نرین 

حالا توت فرنگی ها رو سر خلال دندون زدم..کیوی ها رو هم روی چوب بستنی سوار کردم 

یه تعدادی از چوب های من مال بستنی دایتی که پیچ پیچی هست..از اونا بود! ولی همون چوب بستنی های معمولی بهترن و سطح اتکاشون وقتی میخوای توی شکلات بزنی و بعد بخوری بهتره!

کیوی ها رو لای زیپ لاک یا سلفون یا کیسه فریزر میذاریم و توی فریزر میذاریم برای حدود یک ربع تا نیم ساعت ...(کمتر و بیشترش بسته به محیطتون داره) میخوایم خودش رو بگیره و سفت بشه 

مقداری شکلات رو خرد کردم و توی یه ظرف ریختم و به روش بن ماری آب کردم...من قهوه جوش رو استفاده کردم که کم عمق باشه....لازمه یه پست برای بن ماری کردن شکلات بذارم آیا؟! 

می ذاریم از داغی بیفته و خنک بشه..حالا دونه دونه میوه ها رو داخل این شکلات آب شده فرو می کنیم 

من برای توت ها نمی خواستم کاملا کاور بشه..بعد نگه می داریم تا مازاد شکلات بریزه....خلال ها رو جایی میذاریم تا شکلاتها خودشون رو بگیره..می تونین یه تیکه اسفنج رو بردارین و همه این چوب ها و خلال ها رو در نهایت توی اون فرو کنین تا شکلات خشک بشه..

اگه دوست داشته باشین می تونین بعدا توی پودر نارگیل یا پسته یا بادوم یا گردوی خرد شده هم بغلتونین کیوی ها رو از فریزر خارج می کنیم و کاملا توی شکلات فرو کنین تا جایی که کمی از چوب بستنی هم شکلاتی بشه 

اگه لایه شکلاتی کلفت تری می خواین..بعد از ریختن اضافات شکلات بازم توی شکلات فرو کنین و در نهایت نگه دارین تا اضافه ش بریزه

 

و بذارین توی اسفنجی یا چیزی که چوب بستنی ها بمونن ..بعدم همه رو توی یخچال بذارین اگه عجله دارین یا مثه من محیط خونه تون گرمه

 

ترشی کیوی و شیرینی شکلات یه ترکیب محشری میشه که من عاشقششششششششم..برای موز هم همین مراحل کیوی رو انجام دادم بعد از اتمام کارهای این دو تا...البته موز رو از وسط دو نیم کردم و بعد عین کیوی...اما متاسفانه دوربینم دیگه شارژ نداشت...سری بعد که درست کردم عکسهای موز رو هم اضافه می کنم همینجا 

حتما درست کنین و بچه های گلتون رو شاد کنین و خودتون هم که..... اهم اهم !!! بفرمایین..یه گاز :))

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون وبلاگي براي پيدا كردن همه چي از همه جا خوش اومديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شميم و آدرس shamim1377.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 8843
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1